One of you now!

God kväll.
Här sitter jag och fryser, mamma sa att det var -20 grader ute. Fy!.
Sommar ja TACK!!.

Men nog om klagomål. Idag har jag i alla fall varit i stan med Malls och Niclas, efter det åkte vi hem till mig ett tag. Känner mig som ett eko, eftersom att jag skrev det i min andra blogg nyss. Kände att det var väldigt länge sedan jag skrev något där, men nu så.

Tänkte snart krypa ner under täcket och hoppas att det finns något att se på tv:n.






Angelica!♥


2010!

Då var det ett nytt år.
(Gott nytt år på er.)
Jag har mycket att se fram emot, men även en del oklara tankar som cirkulerar i mitt lilla huvud. Det finns två datum som jag längtar allra mest till. 3 juni och 3 juli. 3 juni tar jag studenten och 3 juli åker jag och Malls till Alanya. Efter det vet jag inte vad som händer i mitt liv. Men jag hoppas att det ska lösa sig på något sätt. Idag är det den 2 januari och just nu tar jag dagen som den kommer, det är snö och kyla ute och sommaren känns lååångt borta för tillfället.


Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, så vad har hänt de senaste dagarna. Sist jag skrev mådde jag väl inte så jättebra, hostan och förkylningen håller fortfarande i sig kan jag säga. Men det hindrade mig inte från att fira nyårsafton. Därför blir det nog till att bara ta det lugnt idag. Jag och mamma kanske bara skulle förbi Farsta centrum en sväng för att byta storlek på en julklapp.



Angelica!♥

RSS 2.0