Inte bra!

Även denna blogg har fått lite bloggtorka på sistone. Men nu när jag ändå bara sitter här och inte gör så mycket mer än att lyssna på musik, kan jag lika gärna skriva lite.

Var som sagt på Gotland över julen, kom hem i lördagskväll.
Igår var det jobb 10:45 - 17:15 och idag skulle jag jobbat 08:00 - 18:00, men det slutade med att jag gick därifrån vid kvart över ett ungefär. Känner mig inte helt kry. För en gång skull lyssnade jag på mamma och Malls.
Blir väl hemma imorgon också, sedan får det vara slut på detta. Det är ju snart nyår!, då SKA jag vara frisk.



Angelica!♥


Kommentarer
Postat av: Jessika

upload some pictures darling <3 haha :D

2010-01-01 @ 22:56:18
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0