Ännu en söndag...

Vart försvinner dagarna egentligen?.

Sitter här i sängn med datorn i knät, har väl lite halvt ångest över att jag inte öppnat naturkunskaps boken än. Mina kusiner åte ju faktiskt för två timmar sedan. Men har städat mitt rum, fått något vettigt gjort i alla fall.

Helgen har varit lugn, men trevligt. Började i fredagskväll hemma hos Malls. Där Johnny, Sanna och självklart Emelie, Marie och Erik var. Bjöds på god mat och mycket prat.

Igår jobbade jag 08:30 - 17:00, åkte sedan hem, där mina kusiner befann sig. Vi åt middag med familyn och sedan åkte vi in till stan och gick på bio. Vi skulle ha sett The ugly truth, men det fanns bara 5 biljetter kvar och de var inga platser bredvid varanda. Vi såg filmen Fame istället, den var väl sådär.

Idag har jag inte gjort något speciellt, vi kollade på tv och runt halv två kom min morbror och hans fru hit för då skulle de iväg och fira deras mormor som fyller år.

Jag ska väl snart ta mig i kragen och försöka plugga lite.






Angelica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0