dålig update

jag har HUVUDVÄRK! det bara brinner i ögonen och jag är SÅ jävla trött! Vill sova men nejnej jag ska åka och jobba. Planerna är att vi ska till Niclas men vi får se för jag är inte med i leken just nu. Men Angelica var gullig och SVARA! mohaha.

Mina planer för lovet:

Måndag; Åka med pärlorna till Nacka Forum och kolla runt!
Månkväll; Vara med Sanna och ha en oss kväll!
Tisdag; Fixa mina naglar och boka tid för annat skoj.
Tiskväll; Kanske hockey med Niclas.
Onsdag; Chilla galet
Onskväll; KRYSSNING!
Hela torsdagen på båten, kommer hem och slocknar typ?
Fredag, Lördag & Söndag blire uppsala!

Puss och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha en superkul lov och kryssning!



kram

2009-10-25 @ 20:34:52
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0