gästbloggare

hejsan dagens gästbloggare är den underbara emelie, alias granfeldt.blogg.se
Fick en nästan stark order av storasyster att blogga lite hära så det var bara att fixa det, just nu lyssnas det på massa ballader i min spotify, är på sådant humör, u know ;) Ska snart ta tag i konsumenkunskaps provet som är tills imorgon, underbart med ett stort u i början, noot! Idag hade jag även so prov gick galant, hoppas på ett VG men va fan, det blir som det blir. Fick även tillbaka min eng upsats, underbart hur dåligt man mår efter en engelska lektion, det känns som att en trea skulle klara sig mycket bättre. suck suck. Det ändå ljusa just nu är att det är höstlov imorgon, yäy! en liten planering:

Lördag: Döma 01orna känna lite cash
Söndag: Spela match (?)
Måndag: Umgås med sandra och plugga -.-
Tisdag: (?)
Onsdag: Tvinga med mig syster in på titanic museet på djurgården
Torsdag: Tvinga med mig sandra och sola solarium
Fredag: (?)
Lördag: (?)
Söndag: (?)

Ganska planerat ändå, nu ska jag kolla lite på two and a half men sedan fixa lite te, emelies special äppelte latte mumsans! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0