Höstlov=)

Då har man höstlov, vilket känns otroligt skönt. Men jag har nog inte riktigt förstått att det är lov än tror jag.
Fast det kanske inte är så konstigt eftersom att jag bara har haft det i drygt två timmar. Hehe.
Imorse var jag hur pigg och glad som helst känndes det som, och önskade bara att något kul skulle dyka upp. Men efter en dag på H&M så känner jag mig ganska trött faktiskt, sedan börjar jag jobba 08:30 imorgon så måste gå upp vid halv sju. Därför behöver jag nog en lugn kväll hemma framför tv.
Kanske inte det roligaste sättet att inviga lovet på. Men jag ser framemot den här veckans planer.

Lördag: Jobb 08:30 - 16:00- Sedan hem till Malin Ekström.
Söndag: Färga håret! - Träffa Malls =)
Måndag: Nacka Forum med tjejorna♥ =)
Tisdag: HoppasHoppasHoppas!
Onsdag: Kryssning
Torsdag: Kryssning
Fredag: Oklart..
Lördag:Oklart..
Söndag: Oklart..

Shemat blev ganska späckat ändå, men det gillar vi. =)




Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0