Huvudvärk.

God kväll.
Sitter här med huvudvärk, har haft det näst in till hela dagen. När jag kom runt halv 18 hade det inte gått över än, så tog en alvedon. Nu känns det lite bättre efter, åt middag också. Tror det behövdes.
Men nog om negativitet nu...Eller en sak till, jag köpte en stickad tröja idag, tror ni den var hel när jag kom hem eller. Nej, precis. Då upptäckte jag att sömmen har börjat gå upp och jag vill gärna inte ha ett stort hål i min tröja.

Men annars har dagen varit bra. Jag och Malls mötte Sara på centralen vid halv tolv, sedan begav vi oss till Nacka Forum. Sedan åkte jag och Malls till stan, och efter ett tag kom även Johnny och Niclas dit.
Snart ska jag möta Susan för en liten promenad.

Hoppas ni får en trevlig kväll!♥






Angelica.

Kommentarer
Postat av: johnny

nu kommer jag ihåg vad eran blogg heter :P

2009-10-27 @ 10:52:26
Postat av: angelica

Bra jobbat =)

2009-10-27 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0