i use to rule the world

hejdär! Nu sitter jag här och ska skriva ett inlägg för att jag vill. Huvudvärken ligger på nivå 5 vilket inte gillas. Angelica har ju redan berättat vad som hände efter skolan så jag kan fortsätta min visa därifrån. Jag övningskörde! Vilket gick helt okej, fick börja köra vänstersvängar - SVÅÅÅRT! Men det gick ju tillslut också. Åkte på småträning och sen hem och käkade. Har suttit i luren den senaste halvtimmen med Angelica och snackat om lite allt möjligt. Just nu är jag otroligt sugen på Paranötter!! Så kanske tvinga med syrran och köper det, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Cicci

vilken fin blogg ni har :)

nu har man alltså ännu en att hålla koll på ;)



kram

2009-10-21 @ 10:27:44
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0